Alla inlägg den 12 juni 2011

Av M J - 12 juni 2011 21:48

Idag vaknade min kära son vid 4:15 så de var bara att stå upp och göra frukost. Sen för att fördriva tiden har vi bakat bröd och sockerkaka.


Man kan nästan känna på sig när det ska bli en dålig dag, idag var en sådan.


Min son har svåra impulskontroll och kan inte hejda sig när han väl börjar. Så idag har dagen varit fylld med konfrontationer då han inte kan just hejda sin impulser. Tyvärr tar detta hemskt med tid och framförallt energi som man skulle behöva ha till annat.


De låter lite hemskt att säga så men det är den sanna sanningen om hur det är. I morgon ska vi på en längre cykel tur och försöka cykla av så mycket energi som möjligt. Så vi tar med kaffe, smörgås, sockerkaka och vatten för det behövs nu när det är så varmt. De har ju lovat värme nu i morgon. 


Så nu får ni alla ha en trevlig kväll.


// ciao

Presentation


Jag är en 35-årig ensamstående mamma med ett barn på 16 plus som har två Neuropsykiatriska Funktionshinder.

Min blogg kommer handla om det men också om att jag ska nu i juni 2011 på börja en skuldsanering.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du någon som har ett Neuropsykiatriskt Funktionshinder?
 Ja.
 Nej.
 Vet inte.
 Vad är Neuropsykiatriskt Funktionshinder?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards