Alla inlägg den 2 juni 2011

Av M J - 2 juni 2011 15:11


Här är en del av dem delen av staden som är bevarade det är helt underbart fint.


   

Här är en del av Västerås hamn och det är även här mycket vackert längre till vänster i denna bild om inte är med finns en mycket trevlig bad plats. 


Ciao 

Av M J - 2 juni 2011 14:27

  Så kände jag mig innan lunch. 


Och de blev grillad kyckling med ris och en strak sås. Lite grönsaker till måste ju vara lite nyttig också. 


Om en stund ska de bli lite glass och det blir idag: 

 



Mums och lite kaffe så klart till.


Ciao  

Av M J - 2 juni 2011 11:21

Nu har jag en träff med.....tvättstugan, jiippii. Men de är gött när det är klart. Lite Big Brother sen de närmar sig final med storm steg.  


Men vem vinner då? Jag hoppas att Peter vinner men det ser ut som Simon har en ledning. Men man ska aldrig säga aldrig men tanke på hur visa favoriter åkte ut med huvudet före. Så det är bara att vänta in söndagens final.  


Caio så länge.    

Av M J - 2 juni 2011 10:39

Hörde en rolig historia idag (Tänk vid valet av den sittande presidenten i USA):


- Har ni hört att Vita Huset har brunnit ner??

-Va?? Men där ska ju den nya Presidenten flytta in!

-Ja men de är lugnt, de står en svart Barack där.


Ha ha ha ha...

Presentation


Jag är en 35-årig ensamstående mamma med ett barn på 16 plus som har två Neuropsykiatriska Funktionshinder.

Min blogg kommer handla om det men också om att jag ska nu i juni 2011 på börja en skuldsanering.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du någon som har ett Neuropsykiatriskt Funktionshinder?
 Ja.
 Nej.
 Vet inte.
 Vad är Neuropsykiatriskt Funktionshinder?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards